خبرگزاری کار ایران

تهیه ۳۰ سری جهیزیه برای زوج های تحت پوشش کمیته امداد راوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۵۴۰

مدیر کمیته امداد امام خمینی راوند از تحویل ۱۰سری جهیزیه شامل اقلام ضروری زندگی برای جوانان در آستانه ازدواج به خانواده های تحت حمایت کمیته امدادراوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، محسن حمیدی گفت:  همزمان با اعیاد ماه رجب به همت خیرین نیک اندیش، دفتر امام جمعه راوند و اصناف جمعا ۱۰سری جهیزیه شامل اقلام ضروری زندگی برای جوانان در آستانه ازدواج خانواده های تحت حمایت کمیته امداد تامین و طی مراسمی به درب منازل آنان ارسال شد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰سری جهیزیه برای خانواده های تحت پوشش تهیه شده و با توجه به نیاز سنجی و تحقیقاتی که از قبل نسبت برای این  خانواده ها انجام شده بود اقلام ضروری مانند تلویزیون،فرش ماشینی، یخچال، اجاق گاز، جارو برقی و دیگر ملزومات اولیه زندگی و متناسب با نیاز مددجویان به ارزش ریالی  سه میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال تهیه شد.

حمیدی اظهار کرد:امسال کودکان یتیم و تحت پوشش طی فراخوانی در پویشی تحت عنوان نامه هایی به خدا شرکت کرده و با  این دل نوشته ها آرزوهای خود را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه مددکاران پس از مطالعه دست نوشته های کودکان زمینه برآورده شدن این آرزوها را  با کمک خیرین فراهم ساختند تصریح کرد: نیکوکاران با پرداخت بیش از ۷۰۰ میلیون ریال در خواست های کودکان را مبنی داشتن دوچرخه، تبلت، میز تحریر، کمد، لباس و کفش اجابت کردند.

حمیدی ایجاد سرپناه برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی راوند را مهمترین هدف و دغدغه مدیران مجموعه دانست که برای تحقق آن اهتمام ویژه وجود دارد.

رئیس کمیته امداد راوند خاطر نشان کرد:  خیرین در سال جاری علی رغم مشکلات موجود اقتصادی در کشور علاوه بر کمک ۲۵۰ میلیون تومانی خود جهت خرید ۹۰ بخاری و آبگرمکن برای  ساخت ۱۷ باب مسکن مدد جویان نیز همراهی و همدلی مطلوبی داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز