خبرگزاری کار ایران

مدارس شهرهای قرمز و نارنجی کرمانشاه غیرحضوری شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۲۷۰

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کرمانشاه گفت : مدارس شهرهای قرمز و نارنجی استان کرمانشاه برای یک هفته دیگر غیرحضوری شد..

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، رضا شیرزادی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کرمانشاه در خصوص جزییات نحوه فعالیت مدارس اظهار کرد: بر اساس تصمیم  ستاد کرونای استان کرمانشاه، کلاس های درس تمامی مقاطع تحصیلی در مناطق شهری در وضعیت قرمز و نارنجی از فردا(۲۳ بهمن)به مدت یک هفته غیرحضوری و در بستر فضای مجازی " شبکه شاد"خواهد بود. 

شیرزادی اضافه کرد: در مناطق قرمز و نارنجی کلاس های درس دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی در مناطق روستایی کم جمعیت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضوری برپا می شوند.

شیرزادی با بیان اینکه در مدارس مناطق با  وضعیت زرد استان کلاس های درس  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و  به صورت گروه بندی شده در مدارس با تراکم بالای دانش آموزی به صورت حضوری برپا می‌شود، گفت: در صورتی که در مدرسه ای دانش آموزان بیش از یک کلاس علائم کرونا داشته باشند، با تشخیص و پیشنهاد شورای مدرسه و تایید اداره شهرستان، آموزش آنها می‌تواند به صورت غیر حضوری در بستر شاد به مدت یک هفته ادامه داشته باشد. 

رئیس اداره اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد:  آموزش در مدارس مناطق با وضعیت آبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضوری خواهد بود.

شیرزادی یادآور شد: ملاک وضعیت رنگ بندی  کرونایی شهرستان ها (زرد، نارنجی و قرمز )مطابق اعلام رسانه های رسمی خواهد بود.

وی تاکید کرد:  حضور عوامل اجرایی مدرسه در مدارس جهت پاسخگویی به دانش آموزان، والدین و ارباب رجوع در روزهای هفته الزامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز