خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری رشت خبر داد:

آمادگی رشت برای میزبانی از رخدادهای فرهنگی ملی و بین المللی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۸۲۴

سرپرست فرمانداری رشت ضمن تبریک آغاز بکار تالار مرکزی رشت به اهالی فرهنگ و هنر شهر اولین ها که با دیدگاه فرهنگ‌دوستانه دولت مردمی و استاندار محقق شد، اظهار داشت: شهر رشت با دارا بودن مجموعه ارزشمندی مانند تالار مرکزی، آمادگی میزبانی شایسته رخدادهای فرهنگی در سطح ملی و بین المللی را دارا است.

به گزارش ایلنا از رشت، حمیدرضا امام پناهی در جریان بازدید از بخش‌های مختلف تالار مرکزی رشت که با همراهی رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی وپریسا کرمی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان انجام گرفت، اظهار داشت: آغاز بکار این مجموعه کمترین خدمت به اهالی فرهنگ و هنر شهر اولین ها و پاسخی به ظرفیت های ارزشمند فرهنگی رشت و استان گیلان بوده است.

وی با اشاره به برگزاری چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر در این مکان؛ تالار مرکزی رشت را خانه هنرمندان، فرهنگ‌دوستان و مردم فرهنگ پرور رشت دانست و گفت: پیشینه فرهنگی رشت به عنوان شهری پیشتاز در تمامی زمینه‌های فرهنگی، لزوم برخورداری از چنین مجموعه شایسته ای را ناگزیر کرده است.

امام پناهی با تاکید بر موقعیت گردشگری و فرهنگی استان گیلان اظهار داشت: با آغاز بکار مجموعه تالار مرکزی رشت، این شهرستان آمادگی برگزاری احسن گردهمایی ها، سمینارها و جشنواره های ملی و بین المللی را ‌دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز