خبرگزاری کار ایران

با هدف عرضه مستقیم کالا از کارخانه به خانه؛

جلسه احداث بازارچه های محلی در شهرها برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۱۱۳

با حضور فرماندار شهرستان ساوجبلاغ جلسه احداث بازارچه های محلی در شهرها با هدف عرضه مستقیم کالا از کارخانه به خانه، برگزار شد.

به گزارش ایلنا از البرز، مهدی مهرور در جلسه احداث بازارچه های محلی در شهرها با اشاره به دستورالعمل وزارت کشور در خصوص عرضه شفاف کالا گفت: در شهرستان ساوجبلاغ مقدمات این امر با عنوان عرضه مستقیم کالا از کارخانه به خانه انجام شد.

وی افزود: ضمن برگزاری جلساتی با فعالان تولیدی در عرصه های لوازم خانگی، موادغذایی، شوینده و بهداشتی هماهنگی هایی برای برگزاری مرکز عرضه مستقیم صورت پذیرفت که بزودی شاهد اجرای آن خواهیم بود.

مهرور گفت: همچنین با هماهنگی از طریق جهاد کشاورزی با تولیدکنندگان باغی و محصولات کشاورزی، تعدادی از فعالان در این عرصه نیز برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی اعلام آمادگی و همکاری کرده اند که در این بخش نیز پیگیر اجرای طرح هستیم.

وی تصریح کرد: هدف اصلی در شهرستان ساوجبلاغ، حذف واسطه ها و کاهش قیمتها به نفع مردم است که در راستای عرضه مناسب کالا محقق خواهد شد.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت:طرح عرضه مستقیم کالا در تمامی شهرها با مکان یابی توسط شهرداری ها و با مشارکت بخش خصوصی آغاز خواهد شد و بصورتی برنامه ریزی شده که این مراکز بصورت دائمی فعالیت کند.

وی در پایان خواستار جایگزینی سازه های پیش ساخته و سیار مناسب برای عرضه مستقیم میوه شب عید در مناطق مختلف شهری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز