خبرگزاری کار ایران

راه اندازی سامانه مشارکت الکترونیکی شهروندان و متقاضیان انشعاب در انتخاب پیمانکاران توسعه شبکه آب و فاضلاب گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۸۱۷

با حضور مدیرعامل آبفای گیلان سامانه مشارکت الکترونیکی شهروندان و متقاضیان انشعاب در انتخاب پیمانکاران توسعه شبکه آب و فاضلاب گیلان راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، معاون خدمات مشترکین و درآمد  شرکت آبفای گیلان امروز گفت: به منظور ایجاد فضای رقابتی و شفاف سازی روند شناسایی پیمانکاران توسعه شبکه های آب و فاضلاب، با حضور حسینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، سامانه نرم افزاری اختصاصی راه اندازی و در امور آب و فاضلاب شهرستان رشت مورد بهره برداری قرار گرفت.

رضا سبحانی افزود: این سامانه ضمن فراهم سازی اجرای بند 49-4 آیین نامه عملیاتی و شرایط عمومی تعرفه های آب و فاضلاب، شرایط لازم جهت افزایش توانمندی پیمانکاران اجرایی را فراهم می کند و در راستای کاهش گلوگاه های فساد نیز اثرات مطلوبی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: جلب مشارکت الکترونیکی شهروندان در عملیات اجرایی با نظارت شرکت آب و فاضلاب و با هدف کاهش هزینه و زمان اجرا از اهداف و برنامه های جدی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان بشمار می رود.

به گفته سبحانی؛ هم اکنون با همکاری معاونت های توسعه و بهره برداری آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب گیلان، این سامانه در امور آبفای شهرستان رشت مراحل اجرای آزمایشی را طی می کند و در آینده در سطح استان شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز