خبرگزاری کار ایران

معاون شرکت آبفای گیلان خبر داد:

واگذاری 44 هزار فقره انشعاب آب و فاضلاب از طریق مرکز ارتباط با مشتریان

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۲۴۷

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای گیلان گفت: 44 هزار فقره انشعاب آب و فاضلاب از طریق مرکز ارتباط با مشتریان (سامانه 122) واگذار شد .

به گزارش ایلنا از رشت، رضا سبحانی معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان گیلان گفت: مرکز ارتباط با مشتریان و سامانه 122 یکی از درگاه های هوشمند و ترکیبی شامل سامانه های اطلاعاتی گویا و اپراتورهای مجرب است که به صورت شبانه‌روزی در ارتباط با مردم قرار دارد و تاکنون کارنامه واگذاری حدود 44 هزار فقره انشعاب و پاسخگویی به درخواست ها و خدمات مورد نیاز را از سال 1396 بر عهده داشته است.

وی همچنین افزود: با توجه به گذشت چند سال از اجرای برنامه های ارتقاء کمی و کیفی سطح خدمات الکترونیک و نوین به متقاضیان و مشترکین خدمات شرکت آب و فاضلاب طی نشستی با حضور همکاران معاونت خدمات مشترکین و درآمد و حوزه فناوری اطلاعات و GIS شرکت، روند افزایش راندمان و بهبود شرایط ارائه خدمات به مشترکین در سطح شهرها و روستاهای استان گیلان مورد بررسی قرار گرفت.

 معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای گیلان همچنین خاطرنشان کرد: محورهای مدنظر شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بخش GIS و سامانه ارتباط با مشتریان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اقدامات انجام شده در استان گیلان تشریح و راه اندازی  مرکز ارتباط مردمی 122 و عملکرد آن موفق اعلام شد.

وی همچنین از دیگر موارد مطرح شده در این نشست را، پیشنهاد برجسته تر شدن بکارگیری رویه های مبتنی بر موقعیت املاک و انشعابات، با توجه به بازنگری های صورت گرفته با هدف افزایش راندمان فعالیت های شرکت در خدمات رسانی اعلام کرد و گفت: فراهم شدن امکان بهره برداری از سامانه های سازمانهای همکار، می تواند دستاوردهایی به مراتب بیشتر و بهتری را بدنبال داشته باشد.

سبحانی یادآور شد: شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با تمرکز بر حداقل رسانی زمان تولید و ارائه خدمت از طریق تکیه بر سامانه‌های اطلاعات مکانی و توصیفی، به دنبال پیاده‌سازی نسل جدیدی از ساختار گردش اطلاعاتی درون و برون سازمانی است که در نتیجه آن رشد محسوس خدمات رسانی در کلیه شهرها و روستاهای استان گیلان از دیدگاه مشترکین مشهود باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز