خبرگزاری کار ایران

معارفه مدیرکل تامین اجتماعی قزوین انجام شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۲۳۹

طی مراسمی با حضور معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی، مراسم معارفه مدیرکل جدید تامین اجتماعی قزوین برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مهرداد قریب، درمراسم معارفه مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین گفت: در شرایط فعلی توسعه و رفاه اجتماعی بدون عدالت اجتماعی مقدور نیست و عدالت اجتماعی هم بدون سازمان تامین اجتماعی تحقق پیدا نمی‌کند.

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: سازمان در شرایطی که با درآمد ۱۰۰ و هزینه ۱۴۰ مواجه شده باید برای در مدیریت مصرف و خلق منابع جدید تلاش داشته باشد.

این مسئول تاکید کرد: سه اصل عدالت و اعتماد بین شرکای اجتماعی از جمله مستمری بگیران، کارفرمایان و بیمه شدگان و ایجاد تحولی اساسی و کلیدی در امور روزمره در مسیر اقدامات محوله و اهداف عالیه سازمان و رضایتمندی جامعه از اهداف ما است.

قریب گفت: همراهی با مجامع درون و برون سازمانی و اخذ رضایت حداکثری با نگاه تحول گرایی در اولویت است و تاکید بر این است حتی یک ریال مطالبه به ناحق و یک روز سابقه نا حق ایجاد نگردد.

در پایان این مراسم از زحمات محمدرضا قاریانپور تقدیر شده و حمید کوزه گرها که پیش از این معاون تعهدات بیمه‌ای استان بود به عنوان مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز