خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای برنامه ریزی:

تخصیص نقدی 480 میلیاردتومان از مصوبات سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد/ قاطعانه از سرمایه‌گذاران واقعی حمایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۲۳۰

استاندار کهگیلویه وبویراحمد از ابلاغ ۴۸۰ میلیارد تومان به صورت نقد به پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور به این استان خبر داد و اظهارداشت: این میزان اعتبار به پروژه های حوزه راه، بخش کشاورزی، آب و فاضلاب، بهداشت و درمان و گردشگری اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " سیدعلی احمدزاده" در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به جذب اعتبار اسناد خزانه استان به دستگاه های اجرایی تاکید و خاطرنشان کرد: از ۶۲۹ میلیارد تومان اعتبارات اسناد خزانه استان ۲۸۰ میلیارد تومان آن جذب شده و دستگاه های اجرایی تا قبل از ۳۱ تیرماه پایان سال مالی بقیه را جذب تا بخشی از بدهی های خود به پیمانکاران را بپردازند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ هم اشاره و یادآورشد: منابع خوبی برای ایجاد اشتغال پایدار به خصوص برای نهادهای حمایتی استان است که از آن بهره لازم را ببرند.

احمدزاده گفت: به پروژه هایی که هنوز به مناقصه نرفته اند سرعت عمل داده گردد و برای اجرا، پیمانکاران مشخص شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ظرفیت بالای گردشگری سد تنگ سرخ هم اشاره و ادامه داد: طرح های گردشگری پراکنده با این منطقه سازگاری ندارد و از آنها جلوگیری شود.

احمدزاده گفت: گردشگری و میراث فرهنگی استان طرحی جامع و متمرکز برای این سد تا پایان خردادماه ۱۴۰۱ تدوین و ارائه دهد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه قرار است ۲ هزار میلیارد تومان به صورت نقدی در اختیار استان قرار بگیرد، تصریح کرد: این میزان اعتبار فوق العاده تحول زا خواهد بود.

وی با تاکید برای اینکه همه دستگاه های اجرایی با داشتن برنامه با تمام توان آماده برای کار باشند، اظهارداشت: دستگاه های اجرایی استان طرح های تحولی مربوط به حوزه خود را سریع تر به معاونت امور عمرانی استانداری تحویل دهند.

احمدزاده گفت: طرح های عمرانی و اقتصادی براساس سند تحولی و آمایش سرزمینی توسعه استان باشد و طرح جامع گردشگری استان که براساس آمایش سرزمینی تدوین شده  هر چه سریعتر مرحله نهایی خود را طی کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد: از تمامی سرمایه گذاران واقعی در سطوح مختلف خارجی، ملی و استانی که قصد سرمایه گذاری در هر بخشی از استان را دارند به خوبی استقبال می کنیم و قاطعانه مورد حمایت قرار می گیرند.

در این جلسه، سه طرح اقتصادی مطرح شد که پس از بحث و بررسی با رای گیری الکترونیکی با ۲ مورد آن موافقت شد و یک مورد برای بررسی بیشتر به دبیرخانه کارگروه برگشت داده شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز