خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان:

بیش از 20 کیلو تریاک در قزوین کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۱۰۲

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر و کشف 21 کیلو و 800 گرم تریاک در این خصوص خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرهاد علی بیگی با اعلام این خبر اظهار کرد: برابر کسب خبری از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد، مبنی بر انتقال مقادیر قابل توجهی تریاک توسط یکی از قاچاقچیان مواد مخدر به استان قزوین، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر قزوین قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین افزود: ماموران با رصد اطلاعاتی، خودروی حامل مواد مخدر را در حوالی شهر کوهین متوقف و در بازرسی از آن، 16 کیلو گرم تریاک کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

وی بیان کرد: ماموران در اقدام اطلاعاتی دیگر، یکی از قاچاقچیان سابقه دار در امر خرید و فروش مواد مخدر را که قصد انتقال مواد خریداری شده به قزوین را داشت شناسایی و دستگیری او را در دستور کار خود قرار دادند.

علی بیگی ادامه داد: پس از شناسایی دقیق چند اکیپ از ماموران به مسیر تردد خودرو حامل مواد اعزام و به محض مشاهده خودرو دستور توقف آن را صادر کردند، اما راننده بدون توجه به دستور ماموران با افزایش سرعت، حرکت خلاف جهت و حادثه ساز قصد متواری شدن از محل را داشت، که با هوشیاری ماموران، در تعقیب و گریز صورت گرفته خودرو متوقف شده و در بازرسی از آن 5 کیلو و 800 گرم تریاک جاساز کشف شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه توقیف 2 دستگاه سواری پژو پارس و پژو 405 به همراه دستگیری 2 قاچاقچی مواد از دیگر توفیقات این عملیات بود، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز