خبرگزاری کار ایران

اکران ۱۶ فیلم منتخب فجر در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۱۳۶

مدیر سینماهای حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: همزمان با دهه فجر, ۱۶ عنوان فیلم سینمایی چهلمین جشنواره فیلم فجر در سینماهای ارومیه اکران می شود.

به گزارش ایلنا، مسعود یکانی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: در چهلمین جشنواره فیلم فجر ۱۶ فیلم منتخب در سینماهای ارومیه اکران می شود.

  یکانی افزود: این اکران از پانزدهم بهمن ماه سال جاری آغاز و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: فیلم های بی رویا، خائن کشی، علفزار، ملاقات خصوصی، درب، مرد بازنده، بی مادر، بدون قرار قبلی، نمور،شب طلایی، ماهان، شادروان، موقعیت مهدی، بیرو، ضد و دسته دختران از آثار سینمایی هستند که در چهلمین جشنواره فیلم فجر در ارومیه اکران خواهد شد.

مدیر سینماهای حوزه هنری آذربایجان غربی افزود: قیمت بلیط های سینمایی در این دوره از جشنواره ۲۵۰۰۰ تومان است و سینماها به علت شرایط کرونایی با ظرفیت ۵۰ درصد و پذیرای مخاطبان خواهند بود.

یکانی خاطرنشان کرد فیلم های چهلمین دوره جشنواره فجر در دو سئانس ساعت های ۱۸ و ۲۰ و ۳۰ در ۲ سینمای ایران و انقلاب ارومیه اکران خواهد شد.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با تهیه بلیط از سایت اینترنتی گیشه ۷ و بر اساس زمان‌بندی اکران فیلم ها در سینما حضور داشته و فیلم های مورد علاقه خود را با رعایت موارد بهداشتی تماشا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز