خبرگزاری کار ایران

16 فیلم سودای سیمرغ در قزوین اکران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۶۵۵

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: چهلمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر همزمان با تهران در قزوین برگزار می‌شود و ۱۶ فیلم بخش سودای سیمرغ در سینما بهمن و مهتاب قزوین اکران می‌شود.

به گزارش ایلنا، امیر ملاحسنی با اعلام این خبر که چهلمین جشنواره فیلم فجر از تاریخ ۱۵ الی ۲۲ بهمن ماه در دو سالن سینما مهتاب و سالن سینما بهمن قزوین برگزار خواهد شد گفت: در این دوره از جشنواره ۱۶ فیلم از ۲۲ فیلم حاضر در بخش سودای سیمرغ در قزوین برای علاقه‌مندان و مخاطبین جشنواره اکران می شود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تاکید کرد: طبق هماهنگی با ستاد جشنواره، این ۱۶ فیلم در دو سالن سینمای منتخب جشنواره در شهر قزوین اکران خواهند داشت.

وی اظهار کرد: مخاطبین جشنواره می‌توانند در زمان آغاز بلیط فروشی جهت دیدن آثار جشنواره از سه درگاه https://cinematicket.org/ ، https://www.irantic.com/ https://gisheh7.ir/ بلیط‌های جشنواره را تهیه نموده و در زمان اعلام شده در سالن سینماهای منتخب جشنواره در قزوین، فیلم‌های چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به تماشا بنشینید.

این مسئول عنوان کرد: خائن کشی(مسعود کیمیایی)، مرد بازنده(محمد حسین مهدویان)، لایه‌های دروغ (رامین سهراب)، ماهان (حمید شاه حاتمی)، ملاقات خصوصی (امید شمس)، هناس(حسین دارابی)، بیرو (مرتضی علی عباس میرزایی) از جمله فیلم‌هایی هستند که در قزوین اکران می‌شوند.

ملاحصنی ادامه داد: بدونِ قرار قبلی (بهروز شعیبی)، موقعیت مهدی(هادی حجازی فر)، شب طالیی (یوسف حاتمی کیا)، شادروان (حسین نمازی)، علفزار (کاظم دانشی)، شهرک (علی حضرتی)، ضد (امیرعباس ربیعی)، دسته دختران (منیر قیدی)، برف آخر (امیر حسین عسگری) از دیگر آثاری هستند که در قزوین به نمایش درمی‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز