خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی البرز:

قاچاقچی مواد مخدر در دام پلیس شهرستان البرز افتاد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۶۴۸

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: با تلاش ﻣﺎﻣﻮران ﭘﻠﯿﺲ ﻣﺒﺎرزه ﺑﺎ ﻣﻮاد ﻣﺨﺪر شهرستان البرز دو کیلو ﺗﺮﯾﺎک از منزل یک قاچاقچی در بیدستان ﮐﺸﻒ و عامل آن دستگیر شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهرام منصوری با اعلام این خبرگفت: در ﭘﯽ درﯾﺎﻓﺖ ﺧﺒﺮی ﻣﺒﻨﯽ ﺑﺮ ﻓﺮوش ﻣﻮاد ﻣﺨﺪر در ﯾﮑﯽ از ﻣﻨﺎﻃﻖشهر بیدستان، رﺳﯿﺪﮔﯽ ﺑﻪ ﻣﻮﺿﻮع در دﺳﺘﻮرﮐﺎر ﭘﻠﯿﺲ ﻣﺒﺎرزه ﺑﺎ ﻣﻮاد ﻣﺨﺪر این ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺖ.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز افزود: ﻣﺎﻣﻮران ﭘﺲ از ﺑﺮرﺳﯽ ﻣﻮﺿﻮع و اﻃﻤﯿﻨﺎن از ﺻﺤﺖ ﺧﺒﺮ ﺑﺎ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ ﻣﻘﺎم ﻗﻀﺎیی ﺑﻪ ﻣﺨﻔﯿﮕﺎه متهم اﻋﺰام و در ﯾﮏ ﻋﻤﻠﯿﺎت ﻏﺎﻓﻠﮕﯿﺮاﻧﻪ این قاچاقچی سابقه دار را که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشت دﺳﺘﮕﯿﺮ و ﺑﻪ ﭘﻠﯿﺲ ﻣﺒﺎرزه ﺑﺎ ﻣﻮاد ﻣﺨﺪر ﻣﻨﺘﻘﻞ کردند.

وی ﺗﺼﺮﯾﺢ ﮐﺮد:در بازرسی از منزل متهم مقادیری ﺗﺮﯾﺎک ﮐﺸﻒ ﺷﺪ ﮐﻪ ﭘﺲ از ﺗﮑﻤﯿﻞ ﭘﺮوﻧﺪه ﺑﻪ ﻫﻤﺮاه متهمان ﺗﺤﻮﯾﻞ ﻣﺮاﺟﻊ ﻗﻀﺎیی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز ﺑﺎ ﻫﺸﺪار ﺑﻪ ﺳﻮداﮔﺮان ﻣﺮگ اﻇﻬﺎر کرد: ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ و دﺳﺘﮕﯿﺮی ﻋﻮاﻣﻞ ﺗﻬﯿﻪ و ﺗﻮزﯾﻊ ﻣﻮاد ﻣﺨﺪر ﺑﻪ ﻃﻮر ﺟﺪی در دﺳﺘﻮر ﮐﺎر ﭘﻠﯿﺲ ﻗﺮار دارد ﮐﻪ از ﺷﻬﺮوﻧﺪان درﺧﻮاﺳﺖ ﻣﯽ‌ﺷﻮد ﻫﺮﮔﻮﻧﻪ اﺧﺒﺎر و اﻃﻼﻋﺎت ﺧﻮد را در اﯾﻦ راﺑﻄﻪ از ﻃﺮﯾﻖ ﺗﻠﻔﻦ110 ﺑﻪ ﻣﺄﻣﻮران اﻃﻼع دﻫﻨﺪ.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز