خبرگزاری کار ایران

در آزادراه کرج_قزوین انجام شد؛

دستگیری سارق خودرو در تعقیب و گریز گشت پلیس آگاهی البرز

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۶۴۴

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک سارق خودرو در تعقیب و گریز گشت پلیس آگاهی استان در آزادراه "کرج-قزوین" خبرداد.

به گزارش ایلنا از البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی با اعلام این خبر بیان داشت: در پی رصد و پایش خودروهای عبوری توسط سامانه های هوشمند پلیس در آزادراه کرج-قزوین، ماموران پلیس آگاهی متوجه تردد یک دستگاه خودروی پراید با سابقه سرقت شده و بلافاصله موضوع را به عوامل گشت ویژه این پلیس اعلام می کنند.

سرهنگ گودرزی بیان داشت: در ادامه ماموران گشت با رصد و پایش هوشمند خودروهای عبوری در نهایت خودرو مورد نظر را شناسایی و دستور توقف آن را صادر می کنند که سارق به محض مشاهده پلیس از محل متواری و ماموران به تعقیب و گریز آن ها می پردازند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: با توجه به رانندگی خطرناک سارقان، افسرگشت پس از اعلام هشدارهای متمادی، با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک سمت خودرو کرده و پس از توقف خودرو در یک عملیات ضربتی سارق را دستگیر می کند.

وی با اشاره به نقش مهم هوشمند سازی در کشف جرائم خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با تجهیز خود به سامانه های هوشمند گام بلندی برای ارتقاء خدمات رسانی و کشف سریع جرائم برداشته است.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست خودروهای خود را در محیط امن پارک کنند و از قفل بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند و درصورت مشاهده افراد مشکوک دراطراف خودروها موضوع را سریعا به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز