خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

ارائه ۲۲ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در مناطق حاشیه نشین قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۸۵۳

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای قزوین گفت: امسال ۲۲ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی به متقاضیان در مناطق حاشیه نشین شهرهای استان در قالب دوره های فنی و حرفه ای سکونتگاه های غیررسمی ارایه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید محمود عرب با اعلام این خبر گفت: این آموزش های مهارتی در رشته های مختلف برای ۱۰۲ نفر ارایه شده است.

وی اظهار داشت: این رشته ها متناسب با علاقه و استعداد افراد و وجود تقاضا در بازار کار و صنایع به متقاضیان به شکل رایگان ارایه شده است.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین خاطرنشان کرد: ارایه آموزش های مهارتی به ویژه در نقاط حاشیه ای شهرها موجب توانمندسازی افراد و ایجاد فرصت های شغلی برای آنان شده و آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد.

این مسئول اظهار داشت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین در بخش دولتی آموزش های خود برگزاری دوره های آموزش مهارتی به دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی، معتادان بهبود یافته، روستاییان و زنان سرپرست خانوار را در دستور کار و اولویت خود قرار داده است.

عرب با بیان اینکه تلاش داریم تا از همه امکانات استان برای تقویت فرهنگ مهارت استفاده کنیم،خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ مهارت و کارآفرینی در جامعه بدون شک آثار خوب اقتصادی و اجتماعی زیادی در سطج جامعه بدنبال دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز