خبرگزاری کار ایران

طی ۱۰ روز گذشته؛

سه نفر در کردستان بر اثر مسمومیت با مونوکسید کربن جان باختند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۷۲۶

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در ۱۰ روز گذشته به دلیل افت دمای هوا و افزایش استفاده شهروندان از وسایل گرمایشی، ۱۴ مورد مسمومیت ناشی از منوکسیدکربن در استان گزارش شد و سه نفر هم جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایلنا، رضا پیرا گفت: از ۲۶ دی ماه و همزمان با شروع بارش سنگین برف در استان، یک هزار و ۳۲۶ مورد ماموریت فوریت‌های پزشکی و اورژانسی انجام شد.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه از این تعداد ۱۲۲ فقره امداد رسانی در تصادفات و سوانح جاده‌ای بوده است،گفت: ۸۰ مورد در زمینه سقوط از ارتفاع و ۱۷۷ مورد هم سقوط از سطح همتراز، امداد رسانی شد.

به گفته وی در ۱۰ روز گذشته به دلیل افت دمای هوا و افزایش استفاده شهروندان از وسایل گرمایشی، ۱۴ مورد مسمومیت ناشی از منوکسیدکربن در استان گزارش شد و سه نفر هم جان خود را از دست دادند.

پیرا با بیان اینکه به ۶۹ مادر باردار در این مدت امدادرسانی شد و به مراکز درمانی انتقال یافتند می گوید: هیچ موردی از مرگ و میر مادران باردار در این مدت به ثبت نرسید.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان به انجام هفت مورد اورژانس هوایی، ۱۳۱ مورد امداد رسانی به بیماران تنفسی و ۸۱ مورد به بیماران قلبی اشاره کرد و گفت: ۶۴۵ مورد ماموریت نیز در دیگر زمینه‌های امداد و نجات در استان انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز