خبرگزاری کار ایران

صدور سند تک برگی بیش از 800 هزار هکتار از اراضی سرخه

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۴۳۶

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه گفت: در راستای تحقق اهداف سازمان جنگل‌ها بیش از800 هزار هکتار از اراضی ملی این شهرستان با اخذ سند تک برگ تحت مالکیت دولت قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از سمنان، حمیدرضا سعیدی با اشاره به یکپارچه سازی اراضی ملی و اجرای طرح کاداستر در اراضی ملی این شهرستان افزود: اجرای طرح کاداستر گامی مهم برای پیشگیری از وقوع پدیده زمین‌خواری بشمار می‌رود و دسترسی به اطلاعات زمین‌های ملی و مستثنیات و مالکان این املاک را آسان می‌کند.
 
وی با اشاره به تحقق اهداف و سیاست های ابلاغی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در جهت سنددار شدن اراضی ملی گفت: اجرای طرح کاداستر یا حدنگاری اراضی علاوه بر مشخص کردن مرز بین اراضی دولتی و مستثنیات از بسیاری از تخلفات و جرایم دراین عرصه‌ها جلوگیری خواهد کرد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه صدور سند تک برگی را بستر توسعه اقتصادی، اجتماعی عنوان کرد و افزود: با داشتن اطلاعات دقیق از مالکیت اراضی ضمن تسریع در پاسخگویی به استعلامات اقدامی مؤثر در تأمین امنیت فکری افراد جامعه ایجاد خواهد شد. 
وی ایجاد زیر ساخت‌های آمایش سرزمین و تضمین سرمایه‌گذاری در اراضی ملی را از دیگر اهداف اخذ اسناد کاداستر اراضی ملی عنوان کرد.
حمیدرضا سعیدی با اشاره به اهمیت اجرای طرح کاداستر اراضی ملی و صدور اسناد مالکیت تک برگی یادآور شد: با اخذ اسناد مالکیت اراضی ملی به نام دولت ضمن جلوگیری از تعرض افراد سودجو و فرصت طلب به این اراضی حفاظت و پاسداری از این عرصه ها نیز بهتر از قبل انجام خواهد شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز