خبرگزاری کار ایران

حجم ویدیو: ۶.۲۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۰ دانلود ویدیو

مدیرکل بحران استانداری هرمزگان خبرداد؛

افزایش شدت بارندگی و آب‌گرفتگی معابر در بندرعباس/ در حال برآورد خسارات هستیم

کد خبر : ۱۱۸۴۵۲۲

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به امکان شدت گرفتن بارش‌ها و آب‌گرفتگی معابر در بندرعباس تا قبل از ظهر امروز، گفت: در حال برآورد خسارت‌های وارد شده به بخش کشاورزی و مسکونی در استان هستیم.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مهرداد حسن‌زاده، آخرین وضعیت هرمزگان در سیل و بارندگی اخیر را تشریح کرد و گفت: تا این لحظه برق ۳ روستا و آب بیش از ۶۰ روستای سیل‌زده در استان قطع بوده و در ۱۰۰ روستا انسداد مسیر داریم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر راه‌های مواصلاتی اصلی در استان باز است و ۳ روستا در شهرستان میناب تخلیه اضطراری شده‌اند. همچنین حدود ۱۰۰ نفر از هم استانی‌های عزیز در رودان در اسکان اضطراری هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان تصریح کرد: آب‌گرفتگی معابر عمومی شهرستان بندرعباس، هرمز، میناب و رودان را داشته‌ایم. خساراتی نیز به حوزه کشاورزی در میناب، رودان، بندرعباس و حاجی‌آباد وارد شده است که در حال برآورد خسارت در این روستاها هستیم.

حسن‌زاده عنوان کرد: قبل ظهر امروز (۲۸ دی‌ماه) در بندرعباس بارندگی خواهیم داشت و امکان آب‌گرفتگی معابر وجود دارد. در روزهای گذشته با آب‌گرفتگی در معابر عمومی و منازل مواجه بودیم و خساراتی نیز در این زمینه وارد شده که در حال برآورد خسارات وارده هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز