خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

ممنوعیت فعالیت سنگ شکن معادن در آبیک لغو شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۸۴۰

فرماندار شهرستان آبیک گفت: باتوجه به بارش باران و بهبود شرایط هوای آبیک و کاهش آلاینده‌ها، محدویت‌های تعیین شده برای فعالیت سنگ شکن معادن و تردد کامیون‌ها در این شهرستان لغو شد.

شهرام احمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به وضعیت فعالیت بخش سنگ شکن معادن این شهرستان گفت: طی روزهای گذشته به دلیل شرایط آلودگی هوا  فعالیت تمامی سنگ شکن‌‌های معادن، کارخانه‌های آسفالت و واحدهای بتن مستقر در آبیک تعطیل شده بود که با توجه به بارندگی‌ها این محدودیت‌ها برداشته شد.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: ممنوعیت تردد کامیون‌ها نیز لغو شده و کامیون‌ها در حال حاضر اجازه حضور در آبیک را دارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان آبیک عنوان کرد: شاخص آلودگی هوا طی روز گذشته در آبیک حدود 126 بود که باتوجه به بارندگی‌های صورت گرفته این میزان امروز کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: بهبود وضعیت هوای آبیک به تصمیات استانی و ملی نیاز دارد لازم است وضعیت نیروگاه در استان بررسی شود.

احمدپور درباره کارخانه سیمان آبیک گفت: باتوجه به اینکه این کارخانه در محدوده استان قزوین نیست، نیاز به بررسی ملی دارد و در سفر رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به آبیک این موضوع مطرح شده و امیدواریم سازمان محیط زیست این موضوع را بررسی کرده و اقدامات لازم انجام شود؛ چرا که در حال حاضر کارخانه سیمان آلاینده بودن خود را قبول ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز