خبرگزاری کار ایران

در استان البرز؛

ستاد گرامیداشت هفته زن و روز مادر آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۳۱۹

مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری البرز، گفتمان سازی پیرامون الگوی سوم زن و تبیین نقش پرچم داری زنان در گام دوم انقلاب اسلامی را به عنوان دو محور اصلی برنامه های هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر استان اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، مریم اسماعیلی فرد در جمع مشاورین امور بانوان و خانواده دستگاه ها به عنوان اعضای ستاد گرامیداشت هفته زن و روز مادر در استان البرز, برنامه های تدوین شده را در سه سطح درون دستگاهی,بین دستگاهی و عموم مردم و در قالب موضوعی فرهنگی, سیاسی,اجتماعی و اقتصادی اعلام کرد.

وی افزود: ضروری است از مناسبت مبارک پیشرو و قرابت ان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان استفاده کنیم و برنامه ریزی و اجرا  با مشارکت مردم و برای مردم  انجام شود و دستگاه های دولتی نقش میانداری ایفا کند.

مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری البرز  گفتمان سازی پیرامون الگوی سوم زن و تبیین نقش پرچم داری زنان در گام دوم انقلاب اسلامی را دو محور برنامه های هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر استان اعلام کرد.

این مدیر استانی گفت: از جمله برنامه های این هفته، ترویج سنت احسان و همدلی با گروه های کمتر برخوردار  و اسیب پذیر زنان و دعوت عموم بانوان به خیرات ماندگار است که برنامه ها با رعایت عدالت توزیعی در سطح استان اجرا خواهد شد.

اسماعیلی فرد در پایان گفت: هفته گرامیداشت مقام زن و خانواده، دوم لغایت هشتم بهمن برگزار می شود و تاکنون اجرای ۷ برنامه بزرگ عمومی,۱۰برنامه بین دستگاهی و ۷۱ برنامه دستگاهی ویژه این ایام نهایی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز