خبرگزاری کار ایران

پرداخت ٢ میلیارد و ۵٠٠ میلیون ریال تسهیلات برای اجرای طرح ترویجی پرورش دام سبک به زنان روستایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۵۴۶

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت : برای ایجاد اشتغال و شبکه سازی در تولیدات بخش کشاورزی با درصد ریسک پذیری پایین مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی در سالهای ۹۹و۱۴۰۰ اقدام به طرحهای الگویی _ ترویجی پرورش مرغ بومی و دام سبک در حوزه زنان روستایی کرده است.

به گزارش ایلنا بهزاد شهرکی اظهار داشت: در سال جاری طرح پرورش دام سبک با احداث و بازسازی ۹ جایگاه و با استفاده از منابع اعتباری سازمان و مشارکت مالی خود زنان روستایی انجام و به منظور تامین دام مورد نیاز جایگاه‌ها و همچنین خوراک دام مورد نیاز، دو میلیارد و ۵٠٠ میلون ریال تسهیلات ارزان قیمت با مساعدت  سازمان جهاد کشاورزی و همراهی بنیاد علوی اخذ و در اختیار زنان روستایی منطقه سیستان قرار گرفت . 

وی تصریح کرد: به منظور ترویج و توسعه در امر شبکه سازی و زنجیره تولید واحدهای کوچک دام سبک از ابتدای پائیز امسال دوره ها و کارگاه های آموزشی توجیهی در سطح استان اجرایی شده است.

طی سال ۹۹_۱۴۰۰ پانزده دستگاه جوجه‌کشی  به صورت مشارکتی ( ۵۰ درصد حمایت دولتی و ۵۰ درصد بهره بردار ) خریداری و بین اعضای صندوق های خرد زنان روستایی استان توزیع شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز