خبرگزاری کار ایران

معاون بهره برداری آب منطقه ای فارس خبر داد؛

آزادسازی بیش از 19هکتار از اراضی تصرف شده رودخانه های فارس

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۰۵۶

معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای فارس گفت: از ابتدای سال جاری بیش از 19 هکتار از مساحت رودخانه های فارس تاکنون از تصرف آزاد شده است.

به گزارش ایلنا، کرامت الله کریمی مزیدی با اعلام این مطلب اظهار کرد: متاسفانه حریم و بستر رودخانه ها، مسیل ها و آبراهه های فارس همچنان دستخوش تصرف ، تخریب و تغییراتی است که شکل و مسیر حرکت این مجراهای آبی را تغییر می دهد، احتمال حوادث ناگوار جانی و مالی را به هنگام وقوع سیلاب پدید می آورد و می تواند آسیب های قابل توجهی را به محیط زیست وارد کند.

وی گفت: مقابله با جرائمی نظیر  تصرف و انواع ساخت و سازها در حریم و بستر رودخانه ها و سایر مجراهای آبی، برداشت غیرمجاز مصالح شن وماسه از بستر رودخانه ها و هرگونه تخریب دیگر  کماکان ادامه دارد به طوری که از ابتدای سال جاری تاکنون 225عملیات آزادسازی حریم و بستر رودخانه ها، مسیل ها و آبراهه ها انجام شده که منجر به آزادسازی بیش از19 هکتار از اراضی حریم و بستر این مجراهای آبی شده است.

کریمی مزیدی افزود : تصرف کنندگان و تخریب کنندگان حریم و بستر مجراهای آبی استان حین ازتکاب جرم بارها مورد برخورد قرار گرفته اند به طوری که در طی 225عملیات بیان شده 104 دستگاه اعم از لودر و کامیون متعلق به آنان با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری نیروی انتظامی توقیف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز