خبرگزاری کار ایران

به دلیل بی‌توجهی مسئولان مربوط در سال‌های اخیر ؛

مجموعه ورزشی کارگران بندرعباس درحال نابودی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۵۶۷

دبیر اجرایی خانه کارگر هرمزگان گفت: مجموعه ورزشی کارگران بندرعباس به عنوان تنها مکان ورزشی کارگران استان به دلیل بی توجهی مسئولان و متولیان ورزش کارگری استان در سال های اخیر درحال نابودی است.

اسماعیل حاجی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: مجموعه ورزشی کارگران بندرعباس درحال نابودی است. سال‌ها پیش این مجموعه که با هزینه زیاد ساخته شد به بخش خصوصی واگذارشد.

دبیر اجرایی خانه کارگر هرمزگان ادامه داد: متاسفانه با واگذاری این مجموعه ورزشی به بخش خصوصی،حضور کارگران و اهالی ورزش نیز به این مجموعه کمرنگ شد.

حاجی زاده تصریح کرد: بهره بردار یا همان پیمانکار مجموعه به جای اینکه مجموعه را در اختیارکارگران و انجام مسابقات ورزشی قراردهد، عملا دنبال کسب درآمد به غیر از ورزش بودند و مجموعه فقط نام فرهنگی ورزشی دارد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان هرمزگان در ادامه با انتقاد از بی توجهی مدیرکل کار،تعاون ورفاه اجتماعی استان، عنوان کرد: بی توجهی و عدم نظارت مدیرکل و دیگر مسئولان باعث شد این مجموعه به فراموشی  سپرده شود و اکنون فضای سبز و چمن زمین فوتبال از بین رفته و نابود شده است.

وی تصریح کرد: این مجموعه ورزشی تا قبل از واگذاری، میزبان مسابقات مختلف کارگری بود اما سال ها است به حال خود رها شده که برای احیای فضای سبز و چمن زمین فوتبال باید میلیاردها تومان هزینه کرد.

دبیراجرایی خانه کارگر استان گفت: اگر پیمانکاران فاقد صلاحیت تغییر کرد آیا جریمه حیف و میل اموال کارگران را پرداخت کردند؟ بایدبررسی شود   مبلغ دریافتی اجاره  کجا هزینه شده؟  آیا ریالی برای نگهداری وتوسعه ورزش کارگری هزینه شده است؟

 

انتهای پیام/
سمانه کمالی باغستانی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز