خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر قزوین تاکید کرد؛

ضرورت انتقال مشاغل جاذب سفر از مرکز شهر قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۴۴۹

رئیس شورای شهر قزوین گفت: به منظور ساماندهی و کاهش ترافیک نباید مشاغل جاذب سفر در نقاط مرکزی شهر قزوین متمرکز شود و باید این مشاغل به مکان‌های اطراف و دور از مرکز منتقل شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر قزوین، فرج الله فصیحی رامندی در جلسه علنی شورا با بیان این مطلب اظهار کرد: نباید مشاغل جاذب سفر مانند مراکز درمانی، مطب‌ها و آزمایشگاه‌ها و مراکز خدماتی دیگر، همگی در نقاط مرکزی شهر متمرکز شوند و باید در مکان‌های اطراف و دور از مرکز شهر مستقر شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین افزود: افزایش تعرفه عوارض مراکز تجاری در نقاط مرکزی شهر چاره مناسبی برای عدم استقرار این مراکز نیست؛ لذا باید این مراکز ترغیب شوند تا به نقاط دورتر از مرکز شهر منتقل شوند.

وی در ادامه جلسه که به بررسی دفترچه عوارض شهرداری قزوین در سال آینده اختصاص داشت، اظهار کرد: در چند جلسه این دفترچه با تمام جزییات  مورد بررسی و بحث و تبادل نظر با اعضای شورا قرار گرفته است.

این مسئول تاکید کرد: افزایش قیمت منطقه بندی در سطح شهر برای صدور پروانه ساختمانی باید هر سال اعمال شود تا ناچار نباشیم به یکباره افزایش زیادی را داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بر لزوم توجه به نقاط منفصل شهری و مناطق کم برخوردار جنوب شهر در تعرفه پروانه ساختمانی تاکید و خاطر نشان کرد: به منظور ایجاد مشوق ساخت و ساز در نقاط منفصل شهری و مناطق جنوبی شهر قزوین باید تخفیفاتی را برای این نقاط در نظر گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز