خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

اتصال تصفیه خانه رفع کدورت به خط انتقال شهرکرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۳۶۸

معاون بهره برداری و توسعه آب چهارمحال وبختیاری از اتصال تصفیه خانه کاهش کدورت آب به خط انتقال شهرکرد خبر داد.

به گزارش ایلنا،  مراد محمودی گفت: از آنجایی که در فصول بارندگی کدورت آب چشمه‌های تامین کننده آب آشامیدنی به میزانی بالاتر از حد استاندارد افزایش می‌یابد لزوم ایجاد تصفیه خانه کاهش کدورت آب را دو چندان کرد.

وی افزود: پس از برگزاری جلسات هماهنگی و برآورد نیاز آبی مشترکان، مقدار آب مورد نیاز مصرف کنندگان تامین و در مخازن شهرکرد ذخیره شد.

محمودی گفت: این خط انتقال آب فولادی که با سایز ۷۰۰ است در دو نقطه برش داده شد و با اتصالاتی که از قبل آماده شده بود ورودی و خروجی تصفیه خانه کاهش کدورت آب به خط انتقال وصل شد.

وی افزود: با تکمیل این تصفیه خانه آب در فصول بارندگی دیگر مجبور نخواهیم بود آب این خط انتقال را از مدار بهره برداری خارج کنیم.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری گفت :تصفیه خانه کاهش کدورت آب شهرکرد توانایی تصفیه ۳۰۰ لیتر بر ثانیه آب را دارد.

مرادی افزود: حدود نیمی از آب آشامیدنی مرکز استان چهارمحال و بختیاری از این خط انتقال تامین می‌شود که در فصول بارندگی تامین آب مشترکان را با مشکل مواجه می‌کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز