خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بحران ایلام به ایلنا خبر داد؛

عدم دریافت گزارشی مبنی بر خسارت بارش برف و باران/آماده باش ستاد مدیریت بحران استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۳۶۴

مدیر کل بحران استانداری ایلام از آماده باش ستاد مدیریت بحران ایلام و عدم خسارت بارش های امروز خبر داد.

آیت قیصربیگی در گفت و گو با ایلنا ایلام گفت: چند روز قبل از آغاز بارش‌ها با صدور اعلام هشدار سطح نارنجی شرایط جوی به دستور استاندار ایلام اعضای ستاد مدیریت بحران استان در حالت آماده باش درآمدند. 

وی در ادامه با اشاره به ورود سامانه سرد بارشی از ظهر امروز دوشنبه ۱۳ دیماه تا صبح فردا در مناطق شمالی و سردسیر استان گفت: برای این شرایط نیز هشدار سطح زرد صادر شده و عوامل خدمات رسان به حال آماده باش درآمدند. 

دبیر ستاد مدیریت بحران استان با عنوان این مطلب که در اثر بارش های اخیر تاکنون گزارش خسارتی دریافت نشده است گفت: هم اکنون به سبب بارش برف در مناطق سردسیر و ارتفاعات استان عوامل امدادی و خدماتی در گردنه های برف گیر در حالت آماده باش و خدمت رسانی هستند و گزارشی مبنی بر وجود خسارت مخصوصا به بخش کشاورزی دریافت نشده است.

 بارش برف و باران در اولین ماه زمستان باعث خوشحالی مردم و به ویژه کشاورزان و باغداران استان ایلام شده است.

در حال حاضر در طرح زمستانه ۳۴ اکیب راهداری و حمل و نقل جاده ای با حدود ۲۲۰ عوامل مشغول خدمت رسانی در اقصی نقاط استان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز