خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر مدیریت بحران وزارت نیرو در گفت‌وگو با ایلنا:

بسته شدن راه‌های مواصلاتی امدادرسانی به لرستان را مشکل کرده است/ آماده باش تیم‌های عملیاتی در کهگیلویه و بویراحمد، ایلام و خوزستان

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۳۳۰

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو با بیان اینکه بعد از سیل گلستان و مازندران به استانهای غربی و جنوبی معطوف شده ایم، تصریح کرد: در حال حاضر عمده مشکل لرستان است و در بقیه استان‌ها مثل کهگیلویه و بویراحمد ، ایلام و خوزستان هم آماده باش اعلام کرده‌ایم.

میثم جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره آخرین وضعیت استان‌های درگیر سیل به لحاظ تامین آب و برق اظهار داشت: در حال حاضر 170 روستا در لرستان به علت آب گرفتگی و سیلاب شدید بدون برق هستند و مجتمع های آبرسانی 60 روستا هم از مدار خارج شده که با موجودی ذخایر و بطری‌های آب آشامیدنی تامین آب صورت می‌گیرد.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی از 48 ساعت قبل در استان لرستان در آمادگی کامل بوده‌اند، ولی سطح آبگرفتگی طوری است که ورودی راه‌های مواصلاتی از خرم آباد به پل دختر بسته شده است و مشکلات ما به دلیل عدم دسترسی زیاد شده است.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو با بیان اینکه بعد از سیل گلستان و مازندران به استانهای غربی و جنوبی معطوف شده ایم، تصریح کرد: در حال حاضر عمده مشکل لرستان است و در بقیه استان‌ها مثل کهگیلویه و بویراحمد ، ایلام  و خوزستان هم آماده باش اعلام کرده‌ایم.

وی یادآور شد: فعلا نمی‌توانیم بگوییم روستاهایی که دچار قطعی برق شده‌اند چه زمانی برقدار می‌شوند زیرا جریان سیلاب ادامه دارد و تا زمانی که ادامه دارد احتمال اینکه تعداد  روستاهای بی‌برق بیشتر شود، وجود دارد.

جعفرزاده با بیان اینکه تا آخر شب گذشته کلیه روستاهای گلستان و مازندران شرایط پایداری پیدا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در حلال حاضر در مازندران و گلستان مشکل بی برقی نداریم، فقط شاید برخی نقاط به صورت پراکنده و برای ایمنی برق قطع شده باشد تا کار عمرانی انجام شود زیرا اگر برقدار شوند قطعا برق گرفتگی اتفاق می‌افتد.

وی همچنین گفت: فعلا در خوزستان شرایط ناپایداری گزارش نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز