خبرگزاری کار ایران

استاندار تاکید کرد:

تشدید کنترل ورودی‌ه‌‌‍ای خراسان رضوی برای پیشگیری از ورود مبتلایان به کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۳۸۶

استاندار خراسان رضوی بر ضرورت کنترل مبادی ورودی استان برای جلوگیری از ورود مبتلایان به کرونا تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، یعقوبعلی نظری در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا افزود: کنترل این مبادی به ویژه مرز‌ها باید با دقت انجام شود تا فرد آلوده به استان وارد نشود. 

استاندار خراسان رضوی همچنین بر فعال‌تر شدن طرح شهید سلیمانی، مراقبت از قیمت دارو‌های کرونایی و سایر دارو‌ها و ذخایر دارویی استان تاکید کرد و افزود: در زمینه ذخایر دارویی و شبکه‌های توزیع و نظارت، سازوکار‌ها مشخص شود تا بتوانیم شرایط عادی و خاص را مدیریت کنیم. 

وی ادامه داد: به رغم شیوع سویه جدید ویروس کرونا در برخی کشورها، از نظر نسبت ابتلا در کشور و استان وضعیت مناسبی داریم، ولی این وضعیت شکننده است و باید مراقبت‌ها را بیشتر کنیم. 

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر لزوم دریافت دز سوم واکسن کرونا توسط شهروندان گفت: تزریق این واکسن در پیشگیری از ابتلا به ویروس اومیکرون بسیار تأثیرگذار است.

نظری همچنین بر افزایش ضریب واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس و کنترل این حوزه تاکید کرد و با اشاره به مناسبت‌های پیش رو ادامه داد: باید از ظرفیت مساجد و هیات‌های مذهبی برای بازگویی و بازخوانی پروتکل‌های بهداشتی استفاده شود تا مراسم به نحو احسن و با رعایت اصول بهداشتی برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز