خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات گلستان خبرداد؛

اعتبار 383 میلیارد ریالی برای حمایت از کسب و کارهای حوزه فاوا

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۴۹۵

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات گلستان گفت: ثبت نام تسهیلات ایجاد اشتغال وتوامندسازی نیروی انسانی دربخش ارتباطات وفناوری اطلاعات آغاز شده که سهم اعتبار گلستان ۳۸۳ میلیارد ریال است.

به گزارش ایلنای گلستان، محمد احمدی در نشست با شرکت های خصوصی حوزه ICT با اشاره به سهم 383 میلیارد ریالی استان گلستان از تسهیلات اشتغال زایی تبصره 18 برای کسب و کارهای حوزه فاوا گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهت اعطای تسهیلات کم بهره و حمایت حداکثری از شرکت های فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و اکوسیستم نوآوری کشور در شش محور به متقاضیان تسهیلات کم بهره اعطا می کند.

وی اضافه کرد: این شش محور شامل حمایت از اشتغال‌زایی شرکت‌های نوپا و غیر نوپا، حمایت از پلتفرم‌های برتر و عرضه کنندگان در بستر پلتفرم، حمایت از آموزش، توانمندسازی و هدایت شغلی نیروی انسانی و برگزیدگان رویدادهای نوآوری در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمایت از توسعه بسترهای آنلاین ارائه محصولات و خدمات در واحدهای صنفی و کسب‌وکارهای متداول و سنتی، سرمایه در گردش و حمایت از طرح های ملی است.

رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه Tavanafarin.ito.gov.ir درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز