خبرگزاری کار ایران

ایلنا از یاسوج خبر می‌دهد:

آغاز فعالیت برخی از کاندیداهای انتخابات دوازهم مجلس در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۳۷۲

درحالی که تا دومین سالگرد برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کمتر از 2 ماه دیگر وقت باقی است اما در استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت های خانه به خانه برخی از کاندیداهای انتخابات دوازدهم خانه ملت شروع شده است.

یه گزارش خبرنگار ایلنا، گزارش های دریافتی ایلنای یاسوج از سه حوزه انتخابیه در استان کهگیلویه و بویراحمد حکایت از آن دارد که فعالیت برخی از کاندیداهای انتخاباتی که البته اغلب آنان در انتخابات گذشته  رأی نیاورده‌اند اکنون عزم راسخ‌تری برای کاندیداتوری انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی را در حوزه های سه گانه انتخابیه این استان پیدا کرده اند.

این کاندیداها از هم اکنون در حال یارگیری رسانه ای و البته جذب لیدرهای انتخاباتی هستند.

در حوزه انتخابیه گچساران و باشت شرایط کمی متفاوت بنظر می رسد و به نظر می رسد برخی کاندیداهای انتخاباتی منتظر  تصمیم  یکی از نامزدها خواهند ماند.

شروع زودهنگام فعالیت های انتخاباتی برای مجلس دوازدهم شورای اسلامی اگرچه از جهاتی می تواند محاسنی به دنبال داشته باشد اما از جهاتی معایبی نیز به همراه دارد.

جریانات سنتی اصلاح طلب و اصولگرا هم اکنون در دو حوزه انتخابیه بویراحمد و کهگیلویه بزرگ در حال ارزیابی های اولیه خود هستند و البته برخی از کاندیداهای این 2 طیف سیاسی فعالیت انتخاباتی زودهنگام خود را شروع کرده اند.

شروع این فعالیت های زودهنگام نسبت به انتخابات های گذشته مجلس بی سابقه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز