خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان خمین عنوان کرد:

بهره‌برداری از شبکه فاضلاب شهرستان خمین نیازمند 200 میلیارد ریال اعتبار

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۰۱۴

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان خمین گفت: تکمیل و بهره‌برداری از شبکه فاضلاب شهرستان خمین به عنوان زیرساخت ضروری در این شهرستان، 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد. انتظار می‌رود با تخصص اعتبار مورد نیاز، شبکه فاضلاب خمین در سال آینده تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا مشهدی افزود: طرح شبکه فاضلاب شهرستان خمین از سال 79 کلید خورده است و هم اکنون 96 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. در حال حاضر 96 درصد از مشترکان تحت پوشش آب و فاضلاب در این شهرستان به شبکه فاضلاب متصل شدند.

وی با بیان اینکه ضریب برخورداری این شهرستان از شبکه فاضلاب از شاخص استانی نیز بالاتر است، ادامه داد: شاخص استانی بهره‌مندی از خدمات جمع آوری فاضلاب 70 درصد است و این شاخص در خمین 90 درصد ثبت شده است.  

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان خمین اظهار داشت: در صورت تکمیل و بهره‌برداری از طرح شبکه فاضلاب شهرستان خمین، حدود 140 لیتر در ثانیه پساب برای مصارف صنعت و فضای سبز هدایتگری و مدیریت می‌شود.

مشهدی تصریح کرد: نماینده مردم شهرستان خمین در مجلس شورای اسلامی در سفر اخیر وزیر نیرو به این شهرستان در خصوص اعتبار مورد نیاز تکمیل شبکه فاضلاب خمین پیگیری های لازم را انجام داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز