خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره توسعه تجارت بازرگانی سازمان صمت گیلان خبر داد:

اعطای بسته حمایتی به صادرکنندگان گیلانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۵۴۹

رئیس اداره توسعه تجارت بازرگانی سازمان صمت گیلان گفت: اعطای تسهیلات بسته حمایتی ارزی و ریالی تا سقف یک میلیون یورو به صادرکنندگان ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا از رشت،رئیس اداره توسعه تجارت بازرگانی سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه گیلان با دارا بودن مرز‌های آبی، خاکی و هوایی موقعیت مناسبی برای صادرات دارد گفت: از این پس تسهیلات ریالی و ارزی در قالب سرمایه در گردش به تولید کنندگان و ارائه کنندگان کالا و خدمات صادراتی ارائه می‌شود.

محمد درویش کردار با بیان اینکه این کار با هدف حمایت از صادرکنندگان و بالا بردن توان صادراتی تولید کنندگان انجام می‌شود افزود: این تسهیلات در حال حاضر با سود سالانه ۱۴ و نیم درصد، سقف تسهیلات ریالی معادل ۲۰ میلیارد تومان و سقف تسهیلات ارزی حداکثر یک میلیون یورو عرضه می‌شود.

وی گفت: شرایط مطلوبی برای ارائه تسهیلات بانکی فراهم شده، تا تولیدات صادراتی تجار و شرکت‌های دانش بنیان با استفاده از این تسهیلات سرمایه در گردش صادر شود.

رئیس اداره توسعه تجارت بازرگانی سازمان صمت گیلان با تشریح شرایط مشمولان اعطاء تسهیلات بانکی، گفت: دارندگان پروانه بهره برداری تولیدی و صنعتی، دارندگان قرارداد معتبر صادرات خدمات فنی و مهندسی و فعالان صنعتی از جمله مشمولان دریافت این بسته تسهیلاتی می‌باشند.
محمد درویش کردار در ادامه افزود: پرداخت تسهیلات به صورت ترکیبی از محل صندوق توسعه ملی و منابع داخلی بانک عامل است.

رئیس اداره توسعه تجارت بازرگانی صمت گفت: آن دسته از صادرکنندگانی که محصولات صادراتی خود را به ۱۵ کشور همسایه و دو کشور هند و چین صادر می‌کنند می‌توانند به آسانی از این تسهیلات برخوردار شوند.

وی در پایان افزود: متقاضیان برای دریافت تسهیلات با مراجعه به سامانه اطلاعات و خدمات صنعت، معدن و تجارت (بهین یاب) به آدرس https://behinyab.ir مراجعه و برای ثبت و تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز