خبرگزاری کار ایران

انجام طرح مدیریت هوشمند کرونا در ۵ مرحله

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۰۴۱

رئیس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طرح جدید مدیریت هوشمند کرونا که با عنوان سامانه امید اجرایی شده است، در ۵ مرحله انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد باباخانی رئیس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در طرح جدید مدیریت هوشمند کرونا که با عنوان سامانه امید از هفته چهارم آذر ماه آغاز شده برنامه‌هایی تدوین و در گروه‌های مختلف شغلی و تمامی خدمت‌دهندگان و خدمت‌گیرندگان در ۵ مرحله انجام می‌شود.

وی گفت: طرح مذکور در هفته اول با محیط‌های اداری و سازمان‌ها و بانک‌های دولتی و غیردولتی آغاز شده و در ادامه در هفته دوم در حمل و نقل درون‌شهری، در هفته سوم در واحد‌های صنفی، کارگاهی و کارخانه‌ای، در هفته چهارم در مراکز آموزشی و در هفته پنجم در حمل و نقل برون‌شهری اجرا می‌شود.

رئیس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در صورت بروز ایجاد هرگونه مشکلی طبق قانون برخورد خواهیم کرد. بالاترین مقام مسئول در هر مجموعه باید در بحث خدمت‌دهنده و خدمت‌گیرنده نظارت کامل در خصوص استفاده از ماسک، داشتن کارت واکسن کرونا، رعایت فاصله اجتماعی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشته باشد و در هر گروه اگر مشکلی به وجود آمد باید مدیر آن گروه پاسخگو باشد.

باباخانی گفت: طبق مصوبه ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا به تمامی استان‌ها در خصوص افراد واکسن نزده و فاقد کارت واکسن کرونا در مشاغل صنفی برنامه‌های اخطار و پلمب را خواهیم داشت و در مشاغل اداری هم تذکر انضباطی، ثبت غیبت غیرموجه و عدم پرداخت حقوق در روز‌هایی که فرد در محل کار حاضر نبوده لحاظ می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز