خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر کار؛

۲ مرکز آموزش جوار کارگاهی در آبیک افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۶۵۷

۲ مرکز آموزش جوار کارگاهی امروز در مراسمی با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آبیک راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ۲ مرکز آموزش جوار کارگاهی امروز در مراسمی با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آبیک راه اندازی شد.

 این مراکز شامل مرکز آموزش جوارکارگاهی شرکت کشت و صنعت مگسال در زمینه دامپروری و مرکز جوار آموزشی شرکت دنون در زمینه تولید محصولات لبنی بود.

در این مراکز، آموزش‌های مهارتی در محیط واقعی کار با استاندارد‌های تعیین شده از سوی فنی و حرفه‌ای به مهارت آموزان آموزش داده می‌شود.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: مراکز جوار کارگاهی با امکانات و تجهیزات مناسب و به روز می‌توانند نقش مهمی در ارتقای مهارت‌های حوزه صنعت و کشاورزی داشته باشند.

غلامحسین حسینی نیا خاطرنشان کرد: کشاورزی امروز یک علم است و ارتقای مهارت‌ها و دانش‌های روز این بخش برای فعالان و بهره برداران این عرصه ضروری می‌باشد.

وی افزود: امروز ناگزیریم تا با سرعت فناوری در حوزه‌های مختلف حرکت کنیم و اگر از علم و مهارت و فناوری روز عقب باشیم در رسیدن به رشد و توسعه هدفگذاری شده موفق نخواهیم بود.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تصریح کرد: راه اندازی مراکز جوار کارگاهی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی نقش مهمی در بروزرسانی دانش مهارتی افراد جامعه ایجاد می‌کند و از اهداف و راهبرد‌های اساسی مهم سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای محسوب می‌شود.

وی افزود: هم اکنون ۸۴۰ مرکز در سطح کشور در قالب مراکز آموزش جوار کارگاهی زیر نظر استاندارد‌های فنی و حرفه‌ای فعالیت می‌کنند که تلاش می‌کنیم تعداد آن‌ها را به یک هزار و ۴۰۰ مرکز افزایش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز