خبرگزاری کار ایران

استاندار مرکزی خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی طرح 8100 واحدی اقدام ملی مسکن در هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۶۴۷

استاندار مرکزی گفت: عملیات اجرایی طرح 8100 واحدی اقدام ملی مسکن در استان مرکزی هفته آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز می شود و فعالیت خود را به صورت رسمی شروع خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرزاد مخلص‌الائمه در بازدید از طرح‌های اقدام ملی مسکن اراک در جمع اصحاب رسانه افزود: مرحله نخست این طرح بر اساس زمان‌بندی سال آینده است و این طرح 8100 واحدی نیز در مدت 3 سال با استفاده از فناوری که سرعت کار پیمانکاران را بیش از گذشته افزایش می دهد، به بهره‌برداری می رسد.

وی ادامه داد: در استان مرکزی، طرح 3040 واحدی شهرک شهید سلیمانی، طرح 350 واحدی در محدوده شهرک کوثر و همچنین یک طرح 2000 واحدی در شهرستان‌ اراک در حال اجرا است.

استاندار مرکزی اظهار داشت: یکی از مشکلات جدی مردم اکنون تأمین سرپناه است و از موضوعات کانونی حرکت دولت، تأمین مسکن برای آحاد جامعه است به همین منظور طرح اقدام ملی وجهش تولید در مسکن به صورت سراسری در سطح کشور در حال اجرا است.

مخلص‌الائمه تصریح کرد: امید می‌رود در طرح ساخت یک میلیون مسکن در سال، به عنوان راهبردی که دولت انتخاب کرده بتوانیم بخش عمده‌ای از مسکن مردم به ویژه جوانان را تأمین کنیم.

وی بیان داشت: اجرای طرح‌های مسکن در زمان ساخت، تأثیرات اقتصادی مناسبی دارد چرا که با تاثیرگذاری ده‌ها رشته صنعتی علاوه بر ایجاد اشتغال، جهش تولید در تمام اصناف را نیز به همراه دارد. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز