خبرگزاری کار ایران

شب گذشته رخ داد؛

تصادف زنجیره ای در کاشان ۹ مصدوم برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۰۶۹

رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: برخورد و واژگونی چهار خودرو و یک اتوبوس در اتوبان قم به کاشان ۹ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش ایلنا، حسین ریاحی افزود: ساعت ۲۳ و ۱۳ دقیقه شب گذشته (سه‌شنبه) در تماس با مرکز ارتباطات اورژانس کاشان، واژگونی یک دستگاه کامیون و یک خودرو پژو پارس و برخورد دو خودرو سواری و یک دستگاه اتوبوس در آزادراه قم به سمت کاشان گزارش شد.

وی ادامه داد: پس از این گزارش، چهار دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به سرعت به محل حادثه در نزدیکی عوارضی کاشان اعزام شدند.

وی اضافه کرد: کارشناسان اورژانس ۱۱۵ کاشان پس از امدادرسانی اولیه در محل، هشت مصدوم این حادثه را که سه نفر آنان بدحال بودند، برای درمان تکمیلی به بیمارستان بهشتی کاشان منتقل کردند و یک نفر از مصدومان نیز به صورت سرپایی در محل درمان شد.

به گفته وی، علت و چگونگی دقیق این حادثه از سوی عوامل پلیس در حال بررسی است.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان هم‌اکنون دارای ۴۸ آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳ دستگاه موتورلانس است.

این مرکز هشت پایگاه شهری و ۱۱ پایگاه جاده‌ای در شهرستان کاشان و سه پایگاه شهری و ۲ پایگاه جاده‌ای در شهرستان آران و بیدگل دارد که ۲ مورد از آنها پایگاه آموزشی نیز است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در فاصله ۶ کیلومتری کاشان و حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز