خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی:

باشگاه سپاهان برای میزبانی از پرسپولیس اراک را انتخاب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۲۶۳

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی گفت: با توجه به حکم کمیته انضباطی مبنی بر اینکه دیدارهای تیم های سپاهان و پرسپولیس به مدت یک فصل باید در زمین بی‌طرف برگزار شود، باشگاه سپاهان اصفهان، اراک را به عنوان میزبان خود از حریف تهرانی خود انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا غفاری افزود: باشگاه سپاهان اصفهان درخواست خود مبنی بر انتخاب اراک به عنوان میزبان بازی رفت با پرسپولیس تهران را به سازمان لیگ ارسال کرده و این درخواست با موافقت همراه بوده است.

وی ادامه داد: بر اساس درخواست باشگاه سپاهان، ورزشگاه امام خمینی شهر اراک به‌ عنوان محل میزبانی بازی با پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان در روز چهارشنبه 8 دی ماه انتخاب شده است.

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی با بیان اینکه این بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود، اظهار داشت: همچنین نشست هماهنگی این بازی با نمایندگان هر 2 باشگاه پرسپولیس و سپاهان برگزار شده و کوچکترین مشکل این دیدار حساس در اراک برگزار می‌شود.

غفاری تصریح کرد: هماهنگی‌ لازم با استانداری، نیروی انتظامی و اداره کل ورزش و جوانان استان در این خصوص انجام شده و تمامی نهادهای مسئول برای رگزاری این دیدار حساس اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی بیان داشت: اراک با وجود اینکه تجربه کمی در برگزاری مسابقات لیگ برتر دارد، اما 2 سال اخیر روند بازی ها به بهترین شکل ممکن در آن جریان داشته و دلیل انتخاب اراک از سوی سپاهان نیز به همین علت بوده است.

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی تأکید کرد: میزبانی اراک از تیم‌های بزرگی همچون سپاهان و پرسپولیس باعث معرفی ظرفیت‌های شهر این می‌شود که در موفقیت باشگاه آلومینیوم در مسابقات لیگ تاثیر مثبت می‌گذارد.

لیگ برتر فوتبال کشورمان وارد هفته دهم شده و هم اکنون تیم‌های گل‌گهر سیرجان، سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک هر 3 با 19 امتیاز اما با تفاضل گل به ترتیب در رده‌های اول و تا سوم جدول رده‌بندی قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز