خبرگزاری کار ایران

گازسوز کردن بیش از ۱۱ هزار خودرو در خراسان رضوی به صورت رایگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۲۰۷

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: تاکنون ۱۱ هزار و ۲۵۰ خودرو عمومی در این استان به صورت رایگان گازسوز شده‌ است و ۷۷۰ خودرو نیز در نوبت گازسوز شدن قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، علی‌اصغر اصغری گفت: متقاضیان دریافت این خدمات، باید برای ثبت نام به سامانه اطلاعات جامع خودروهای دوگانه سوز کشور به نشانی gcr.niopdc.ir مراجعه و کد ملی، شماره تلفن همراه و سایر مشخصات خود را ثبت و نزدیکترین کارگاه و زمان مراجعه را انتخاب کنند.

وی به فعالیت ۵۰ کارگاه مجاز برای دوگانه‌سوز کردن خودروها در خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: ۱۸ کارگاه از این تعداد اقدامات مربوط به گازسوز کردن خودروهای عمومی را به صورت رایگان انجام می‌دهند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: رشد و توسعه صنعت سی.ان.جی به عنوان سوخت ملی کشور معیاری برای رشد و توسعه اقتصادی و زیست محیطی هر منطقه محسوب می‌شود و هرچه مصرف سی.ان.جی در شهرها و روستاها رواج بیشتری پیدا کند در کاهش آلودگی هوا و ایجاد هوای پاک موثرتر خواهد بود.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی شهرستانهای مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت‌جام، تایباد، درگز و سرخس را زیر پوشش دارد و دیگر شهرستان های خراسان رضوی زیر پوشش خدمات ۲ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌ حیدریه و سبزوار هستند. در منطقه خراسان رضوی ۱۳۷ جایگاه سی. ان. جی فعال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز