خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هوشناسی اردبیل خبر داد:

کاهش محسوس دما و افزایش ابر از فردا در استان / احتمال بارش خفیف باران در مناطق مرکزی و جنوبی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۱۸۵

مدیرکا سازمان هواشناسی استان اردبیل از کاهش محسوس دمای هوا، افزایش ابر و رخداد مه از بعد از ظهر فردا (یکشنبه 21 آذر) در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیاوش محمدی در تشریح و پیش بینی آخرین وضعیت جوی استان اردبیل عنوان کرد: بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد پایداری جو در بیشتر مناطق استان تا ظهر فردا (یکشنبه ۲۱ آذر) تداوم خواهد داشت که بر این اساس آسمان غالباً صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد (گاهی تند) پیش بینی می شود. 

وی افزود: از بعد از ظهر یکشنبه با تغییر جریانات جوی و شمالی شدن آن در مناطق شمالی و مرکزی استان (بویژه نوار شرقی) شاهد کاهش نسبی دمای هوا، افزایش ابر و رخداد مه خواهیم بود.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: این جریانات با رطوبت خزری نیز همراه خواهند بود که از این رو در نواحی شمالی و نوار شرقی استان تا روزهای پایانی هفته جاری بارش خفیف باران و باران ریزه احتمال می رود.

وی تصریح کرد: با توجه به حاکمیت وضعیت جوی مذکور، احتمال اختلال در پروازهای فرودگاه اردبیل دور از انتظار نخواهد بود. از نظر دمایی نیز از فردا شاهد روند کاهشی دما در مناطق مرکزی و جنوبی استان خواهیم بود و این مناطق روزهای پاییزی نسبتاً سردی را تجربه خواهند کرد.

محمدی بیان کرد: مجدداً از روز ظهر چهارشنبه جوی پایدار همراه با وزش باد جنوبی و افزایش دما در استان حاکم می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز