خبرگزاری کار ایران

بدهی تامین‌اجتماعی به شهرداری اردبیل مربوط به ۳۰ سال گذشته است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۱۲۱

روبط عمومی شهرداری اردبیل در بیانیه ای اعلام کرد: بدهی تامین‌اجتماعی به شهرداری اردبیل مربوط به ۳۰ سال گذشته است.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی شهرداری اردبیل در پاسخ به خبر منتشر شده در سایت خبری تحلیلی «عصر خبر» بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه چنین آمده است:

خبری با عنوان «جریمه چند صد میلیارد تومانی یکی از مدیریت های درمان سازمان تامین اجتماعی صحت دارد؟» در تاریخ ۱۰ آذر ۱۴۰۰ منتشر شده است که برای تنویر افکار عموم مطالبی را به اطلاع می رساند.

 با توجه به این که در تیتر خبر منتشر شده «بدهی چند صدمیلیارد تومانی!» و در متن خبر نیز «بدهی چند صد میلیارد ریالی!» و تناقضی آشکار در تدوین خبر است اما اصل موضوع مسئله دیگری است که نیاز به شفاف سازی دارد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بدهی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل به شهرداری اردبیل تنها مربوط به پروژه درمانی بیمارستان سبلان اردبیل نبوده و بدهی ۵۹ میلیارد تومانی انباشت بدهی ۳۰ ساله این سازمان به شهرداری بوده و صرفا متوجه مدیریت فعلی درمان تامین اجتماعی اردبیل نمی باشد که آن هم با تعامل سازنده سازمان تامین اجتماعی و شهرداری اردبیل قابل حل است.

در خصوص احداث پروژه  درمانی که در راستای پاسخ دهی به نیاز مردم منطقه می باشد شهرداری اردبیل نیز به عنوان نهاد مردمی حمایت کرده و هیچگاه به دنبال کسب درآمد از این طریق نمی باشد . 

ضمنا  پروانه ساختمانی برای این پروژه ها نیز درخواست شده و به علت بدهیهای انباشت شده سالیان قبل فعلا پروانه ای صادر نگردیده است،  با این حال ارجاع پروژه مذکور به ماده صد و اخذ هر گونه جریمه برای پروژه فعلی تکذیب می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز