خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر کرج:

گرمخانه‌های کرج پاسخگوی نیاز در راه ماندگان و افراد بی خانمان نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۵۳۵

نایب رئیس شورای شهر کرج، به وجود پاشنه آشیل هایی در متمم بودجه ۱۴۰۰ معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج اشاره کرد و گفت: بودجه برخی از ردیف ها که از اهمیت بسزایی برخوردارند، حذف و یا کسر شده که سئوال برانگیز است.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا رحیمی در پانزدهمین جلسه تلفیق شورا، انرژی‌های نو یا پاک ، توسعه و احداث گرمخانه ها  را از جمله بندهای مهمی عنوان کرد که بودجه آنها در لایحه متمم به خوبی دیده نشده است.

رحیمی، با بیان اینکه منابع انرژی پاک باد و خورشید هستند که امروزه به یکی از منابع بسیار پر اهمیت انرژی در کشورهای مختلف تبدیل شده اند، اضافه کرد: منابع فسیلی به دلیل تجدیدناپذیر بودن کم کم در حال کاهش مصرف و خروج از چرخه منابع انرژی هستند.

رحیمی در بخش دیگری از بررسی این متمم با طرح این پرسش که آیا نیازی برای احداث گرمخانه جدید حس نشده است، ادامه داد: همچنین در بحث گرمخانه ها، با توجه به وجود مشکلات جدی شهر در این خصوص، عدم توجه به آن چه دلیلی دارد؟

این مسئول اذعان کرد: هم اکنون گرمخانه های موجود برای آقایان و خانم‌ها در کرج به هیچ وجه پاسخگوی نیاز در راه ماندگان و افراد بی خانمان نیست.

نایب رئیس شورای شهر کرج به وجود پاشنه آشیل هایی در متمم بودجه ۱۴۰۰ معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج اشاره کرد و گفت: بودجه برخی از ردیف ها که از اهمیت بسزایی برخوردارند، حذف و یا کسر شده که سوال برانگیز است لذا برای بودجه ۱۴۰۱ قرار نیست این سرفصلها و همچنین برای سایر حوزه های اجرایی  به راحتی گذر کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز