خبرگزاری کار ایران

رئیس صمت استان اردبیل:

پروانه صنعتی برای فن‌آوران بدون هزینه صادر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۱۶۴

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل آمادگی خود را برای حمایت از پژوهشگران صنعتی استان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رامین صادقی در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان با تشریح آخرین وضعیت صنعت استان گفت: تاکنون یک هزار و 161 پروانه بهره برداری در استان صادر شده که 81 درصد آن ها فعال می باشند.

صادقی افزود: در سال های گذشته شکل گیری شرکت های دانش بنیان در سایه همکاری دانشگاه، مرکز رشد و پارک علم وفناوری عملی شد که در نتیجه آن چندین شرکت که قبلا بصورت سنتی فعالیت می کردند و تولیدات سنتی داشتند در حال حاضر به واحدهای صنعتی تبدیل شده و پروانه بهره برداری صنعتی برای آن ها صادر شده است.

رئیس سازمان صمت در خصوص استفاده از تکنولوژی و حرکت به سمت تولید با کیفیت گفت: بیشترین و مهمترین بخش درتولید و صنعت، کاهش هزینه تولید و تولید کالای باکیفیت و بازار پسند می باشد و این امر با جایگزین کردن تکنولوژی و فن آوری روز دنیا به جای تولید سنتی در صنعت استان میسر خواهد شد.  

صادقی در راستای حمایت از پژوهشگران و فن آوران و ارائه خدمات بهتر گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای پژوهشگران و فن آوران  بدون اخذ هزینه پروانه تحقیق و توسعه، پروانه صنعتی، پروانه پژوهش وفن آوری  در سریعترین زمان ممکن صادر می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز