خبرگزاری کار ایران

افتتاح دفتر خبرگزاری ایلنا در استان گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۵۲۷

دفتر خبرگزای ایلنا در استان گلستان در مراسمی افتتاح شد.

به گزارش ایلنای گلستان، آیین افتتاحیه دفتر استانی خبرگزاری بین المللی ایلنا درگلستان صبح امروز - پنجشنبه 11 آذرماه - با حضور سید روح الله حسینی سرپرست امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان،حسن دیلم رئیس اداره رسانه اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان، و جمعی از اعضای خانه کارگر ورسانه ها برگزار شد.

غلام رضا طالبا دبیراجرایی خانه کارگر گلستان دراین مراسم اظهارکرد: خانه کارگر در گلستان ۱۳ هزار عضو فعال کارگری دارد و برای یک‌ تشکل کارگری قطعا باید یک صدای رسایی داشته باشیم که ایلنا یکی از این صداها  برای  کارگران است.

وی ادامه داد: در سال های اخیر جامعه کارگری بیشترین آسیب را دیده است و کارگران از امنیت شغلی ومعیشتی  مناسبی برخوردار نیستند زیرا  با  شرایط اقتصادی حاضر کارگران نمی توانند زندگی‌کنند.

سید روح الله حسینی سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان گفت: رسانه یکی از ابزارهای موثربرای اثرگذاری وهدایت افکار عمومی است ورسانه باید مطالبات مردم را به صورت جدی پیگیری کند.

وی افزود: در جمهوری اسلامی رسانه می تواند به عنوان قوه چهارم  درکنار مسئولین  و مردم قرار بگیرد و پل ارتباطی آنها باشد که اگر رسانه ها صدای مردم باشند قطعا می توانند نقش موثری ایفا کنند که بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد.

در حال حاضر  «مهدی رحمانی پور » نماینده و مسئول ‌خبرگزاری ایلنا در استان گلستان  است که  با حکم مسعود حیدری مدیرعامل  این خبرگزاری در این سمت منصوب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز