خبرگزاری کار ایران

در کرج انجام شد؛

بازدید کمیته بولس فدراسیون بولینگ و بیلیارد و بولس کشور در ورزشگاه انقلاب

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۱۳۶

کمیته بولس کشور با حضور در محل هیات بولینگ بیلبارد و بولس البرز در ورزشگاه انقلاب از شرایط زمین ها و تجهیزات کمیته بولس البرز بازدید و بر رشد قابل توجه رشته پتانک در البرز اذعان داشتند.

به گزارش ایلنا از البرز، مهدی ممتاز امیری، دبیر کمیته بولس کشور با اشاره به این مطلب که شروع به کار کمیته بولس البرز در ایام کرونا رقم خورد گفت: با توجه به محدودیت های موجود رشد قابل توجهی در این استان شاهد بودیم.

وی افزود: استان البرز قهرمان پروراست و پتانسیل بالایی در استعدادیابی همه رشته های ورزشی از جمله بولس دارد. 

این مسئول یاد آور شد: در استان های دیگر سرانه ورزش با رشته بولس و راه اندازی این رشته کم هزینه در پارک ها افزایش یافته و با همکاری شهرداری ها راه اندازی زمین ها تسهیل شده است که بی شک در البرز هم شاهد گسترش زمین های بولس خواهیم بود.

علی نورایی رئیس کمیته آموزش بولس فدراسیون با اشاره به آمار قابل قبول بازیکنان پتانک در البرز بر تقسیم بندی آماتور و قهرمانی تیم ها تاکید و یاد آور شد: استان البرز در اکثر رشته های ورزشی قهرمان های به نام به جامعه ورزشی تقدیم کرده که بی شک یا مدیریت تخصصی شاهد حضور قهرمانان به نام در رشته بولس هم خواهیم بود.

نورایی با اشاره به کلاس های آموزشی برگزار شده توسط فدراسیون افزود:انتقال مفاهیم علمی و تخصصی در رسیدن البرز به سکوهای قهرمانی نقش به سزایی دارد.

بهزاد زارع، رئیس کمیته فنی بولس کشور در بازدید از شرایط زمین های هفتگانه بولس البرز اظهار امیدواری کرد به زودی شاهد برگزاری مسابقات کشوری در این استان خواهیم بود.

زارع افزود: خیلی از استان ها شرایط مساعد زمین های البرز را نداشته و با چالش زمین مواجه هستند اما البرز از شرایط مساعد و قابل قبولی در این حوزه برخوردار است که همین امر دلیلی بر برگزاری مسابقات کشوری خواهد بود.

ملیحه مومن پور عضو هیات البرز در این نشست خاطرنشان کرد: کمیته بولس و هیات بولینگ و بیلیارد البرز اهتمام ویژه ای در اشاعه این رشته همگانی داشته و در اعتلای کیفی و کمی این رشته جدید ورزشی می کوشد.

این بازدید با برگزاری مسابقه دوستانه بین حضار خاتمه یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز