خبرگزاری کار ایران

در مازندران رخ داد؛

قتل دو خواهر به دست برادرشان/یک خواهر دیگر مصدوم شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۷۰۸

فرمانده انتظامی میاندرود از وقوع نزاع و درگیری منجر به تیراندازی و قتل در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد که باعث کشته شدن ۲ نفر و زخمی شدن یک نفر دیگر شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران ، سرهنگ مجید باقری جامخانه گفت: اعضای یک خانواده به دلیل نامعلومی با یکدیگر درگیر شدند که در نتیجه مردی ۵۵ ساله از اعضای خانواده به سمت خواهرانش در یک اقدام جنون آمیز با استفاده از اسلحه شکاری تیراندازی کرد.

وی افزود:  در این حادثه یکی از خواهران بر اثر اصابت گلوله ساچمه ای در دم جان باخت و ۲ تن دیگر بشدت مصدوم شدند که با حضور عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند که در ادامه یکی از مصدومان که خواهر دومی بوده است نیز بدلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.

سرهنگ باقری از دستگیری متهم به قتل و کشف سلاح در صحنه جرم با حضور بموقع پلیس خبر داد و افزود : متهم که پس از ارتکاب جرم، دچار شوک و حمله قلبی شده بود پس از انتقال به مرکز درمانی و بهبودی نسبی در تحقیقات اولیه پلیس به جرم خود مبنی بر قتل خواهرانش به علت اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

وی افزود: پرونده قضایی بابت این درگیری و نزاع خانوادگی تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شده است.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز