خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت لعابیران خبر داد؛

آزادشدن حساب های بانکی لعابیران به دلیل خوش حسابی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۶۰۴

مدیرعامل شرکت لعابیران از آزادشدن حساب های بانکی لعابیران به دلیل خوش حسابی با بانک ها و پرداخت معوقات خبر داد.

به گزارش ایلنا نادر رضایی منش  در جمع خبرنگاران گفت: در یکسال اخیر روند تولید و سودآوری در این مجموعه تولیدی رشد قابل توجهی را نشان می دهد.

رضایی منش خاطر نشان کرد: در شش ماهه اول سال جاری 4196 تن تولید داشتیم که نسبت به سال گذشته رشد 67 درصدی را نشان می دهد. همچنین میزان فروش در این بازه زمانی به 50 میلیارد تومان رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 86 درصدی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه سود ناخالص لعابیران در همین مدت 10 میلیارد تومان بوده و این مبلغ در بردارنده ارتقا 243 درصدی است اظهار داشت: سودخالص این مجموعه تولیدی  نیز در شش ماهه اول سال جاری نسبت به مشابه سال قبل 4 میلیارد و 450 میلیون تومان است که نسبت به سال گذشته 248 درصد رشد دارد. تولید محصولات با ارزش افزوده و کاهش ضایعات از دلایل این موفقیت بزرگ است.

رضایی منش در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: در سال 98 صادراتی به ترکیه داشتیم که به دلیل شیوع بیماری کرونا و شرایط قرنطینه متوقف شد. اما بروز چنین مشکلاتی در روند صادرات خللی وارد نکرد و قراردادهای خوبی با سوریه منعقد شده و در حال ورود به بازار پاکستان هستیم . ضمن اینکه شروع صادرات به کشور ترکیه را مجددا در دی ماه سال جاری پیش رو خواهیم داشت .

مدیرعامل شرکت لعابیران در ادامه به تولید محصولات جدیدی نظیر جوهر کاشی اشاره کرد و افزود: در سال گذشته توانسته ایم از تولید کنندگان رنگ سرامیک در کشور باشیم . در سبد محصولات جدید 270 تن محصول شوگر و وتروزا به بازار ارایه شده که در دوام و زیبایی محصولات نقش موثری دارد. با تولید این محصول 450 هزار یورو صرفه جویی ارزی در کشور صورت گرفته و این در حالی است که در زمینه تولید گرانیلیای پوششی هم فعال شده ایم.

رضایی منش همچنین خبر از فعالیت های دوستدار محیط زیست این مجتمع صنعتی داد و اظهار داشت: فعالیت لعابیران در زرقان هیچ گونه آلودگی آب و هوا را به دنبال ندارد.

مدیرعامل شرکت لعابیران در ادامه افزود: طی یکسال اخیر هیچگونه تعدیل نیرویی در مجموعه نداشته ایم و برنامه هایی برای اشتغالزایی نیز در دست اقدام است.

وی با اشاره به این که لعابیران تنها شرکت بورسی لعاب ساز در ایران است که سهام آن در بورس عرضه می شود اظهار داشت: همکاری با بازرگانی ها و تولیدکنندگان استانی را در اولویت قرار داده ایم و بر این باوریم که روند رشد و تعالی در پرتو همکاری و هم افزایی مجموعه اتفاق می افتد.

رضایی منش در ادامه بیان داشت: به منظور جلوگیری از خروج ارز در کشور، طی دو سال گذشته اقدامات موثری برای جایگزینی مواد اولیه که قبلا از کشورهای ترکیه، اسپانیا، فرانسه و چین صورت میگرفت با نمونه های ایرانی انجام شده که موفقیت آمیز بوده است. همچنین از تولیدات نوآورانه این شرکت می توان به تولید لعاب های سنتی و هنری اشاره کرد که ارزش افزوده چشمگیری را به دنبال دارد و تا پایان سال به ثبت ملی خواهد رسید. ارزش افزوده یک کیلو لعاب سنتی و هنری گاهی معادل یک تن لعاب صنعتی می باشد .

این تولید کننده خواستار  حمایت از چرخه تولید شد و اظهار داشت: در سال گذشته جهت تولید ۸۰۰ تن در ماه گاز بهای ماهیانه حداکثر حدود ۸۰ میلیون تومان بوده اما در مهرماه سال جاری با همان تولید ۳۷۰ میلیون تومان قبض گاز ( یعنی بیش از ۴۰۰ درصد ) برای شرکت لعابیران صادر شده است. در نظر داشته باشیم که این افزایش غیرمنطقی تمامی برنامه ها و قراردادهای واحدهای صنعتی را برای قیمت گذاری محصولات مختل می کند و در نهایت مصرف کنندگان و عموم جامعه متضرر خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز