خبرگزاری کار ایران

افزایش مناسبات تجاری خراسان رضوی با کشور اندونزی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۳۹۶

در دیدار استاندار و سفیر این کشور در ایران بر افزایش مناسبات تجاری خراسان رضوی با کشور اندونزی تاکیدشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد،  سفیر اندونزی در ایران در دیدار با استاندار خراسان رضوی گفت: رابطه بین اندونزی و ایران خیلی نزدیک و قدمت  بیش از ۷۰ سال دارد، من باور دارم که در آینده هم این رابطه رو به رشد خواهد بود.

پراستیو یولیانتورو افزود: ما همکاری دوجانبه و چندجانبه بسیاری بین دو کشور و همچنین همکاری‌های مشترکی علیه موضوعات جرم و قاچاق با هم داریم.

وی گفت: از لحاظ اقتصادی هم ایران و اندونزی با هم در موارد متعددی همکاری می‌کنند. نمونه آن موضوعاتی همچون موافقت‌نامه ترجیحی است.

سفیر اندونزی در ایران با اشاره به  نتایج سفرش به مشهد افزود: در دیدار روز گذشته با رییس اتاق بازرگانی خراسان رضوی و فعالان اقتصادی خراسان رضوی  موافقت کردیم همکاری‌ بین تجار ایران، خراسان رضوی و اندونزی ادامه یابد.

استاندار خراسان رضوی هم در این دیدار با قدردانی حمایت‌های کشور اندونزی در مجامع بین المللی از ایران گفت: ما همه کمک‌ها را برای ارتقای روابط ایران و اندونزی فراهم خواهیم کرد.

یعقوبعلی نظری با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه استان خراسان رضوی و مشهد مقدس افزود:  علاوه بر ظرفیت‌های اقتصادی شهر مشهد ، بارگاه مطهر رضوی، ظرفیت‌های تاریخی و امکانات درمانی و پزشکی از دیگر ظرفیت های  شهر مشهد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز