خبرگزاری کار ایران

اختصاص ۵ میلیارد ریال به توسعه زیرساخت گردشگری کاشمر

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۵۲۷

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کاشمر از اختصاص مبلغ ۵ میلیارد ریال به توسعه زیرساخت گردشگری این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خراسان رضوی، رضا یوسفی با اعلام این خبر افزود: از محل اعتبار متوازن و با  پیگیری‌های نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس مبلغ ۵ میلیارد ریال تحت عنوان پروژه زیرساخت گردشگری شهرستان برای تکمیل محوطه‌سازی و احداث غرفه‌های صنایع‌دستی اختصاص یافته است.

وی با بیان این‌که تخصیص این اعتباربا هدف محرومیت‌زدایی و  حمایت از از صنایع‌دستی است، ادامه داد: در سال‌های گذشته قسمت‌هایی از محوطه اطراف خانه تاریخی دانش از محل اعتبارات استانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ساماندهی و کف سازی شده و با این اعتبار کار پیشرفته بیشتری خواهد داشت.

یوسفی ضمن تقدیر از پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان در مجلس درباره تخصیص این اعتبار، اظهار کرد: در کاشمر مجموعه تاریخی و فرهنگی خانه دانش نیازمند رسیدگی و ساماندهی است، تا به‌عنوان یک مجموعه فاخر و ارزشمند در کنار مجموعه‌های فرهنگی مذهبی شهرستان به عنوان زیرساخت‌های گردشگری در خدمت گردشگران و عموم شهروندان قرار گیرد.

خانه تاریخی دانش به شماره ۲۸۲۰۹ در فهرست میراث آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز