خبرگزاری کار ایران

در شهرداری کرج ؛

جلسه بررسی موانع و مشکلات پروژه فاضلاب شهری برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۰۶۳

جلسه بررسی موانع و مشکلات پروژه فاضلاب شهری کرج با موضوع بررسی و رفع موانع اجرای شبکه فاضلاب شهری و جمع آوری آبهای سطحی مناطق کم برخوردار، برگزار شد.

به گزارش ایلنا از البرز، جلسه بررسی موانع و مشکلات پروژه فاضلاب شهری کرج با حضور اعضا شورای اسلامی شهر، معاونت فنی عمرانی شهرداری کرج، مدیران مناطق 3 و 4، مسئولین آبفای کرج و سایر مسئولین مدیریت شهری کرج برگزار شد.

محوریت این جلسه پیرامون بررسی  و رفع موانع موجود در اجرای طرح های راه اندازی شبکه فاضلاب شهری و جمع آوری آبهای سطحی در مناطق کم برخوردار بود که موانع اصلی در اجرای این پروژه ها، تملک و بازگشایی معابری است که در مسیر طرح قرار دارند .

محمد یساولی؛ مدیر منطقه 4 شهرداری کرج، گفت:  اجرای شبکه فاضلاب شهری مهمترین اقدام در راستای تقویت زیرساخت های اساسی محلات کم برخوردار محسوب می شود که عدم اجرای آن مضرات بیشمار زیست محیطی برای شهر و شهروندان و نسل های بعدی دارد.

در ادامه حسین سعیدی سیرائی، عضو شورای شهر کرج اظهار داشت: با توجه به ارتباط و تعاملی که بین نهاد شورا و اداره آبفا وجود دارد و همچنین مراجعات مکرر مردم به شورای شهر بعنوان یک نهاد مدنی و نظارتی در شهر برای مطالبه و پیگیری دغدغه های خود در حوزه آب و فاضلاب، لذا اعضای شورا شهر مکلفند با کسب اطلاع و آگاهی بیشتر از روند شبکه آبرسانی و چالش های این حوزه پاسخگوی شهروندان باشند.

مدیران آب و فاضلاب حاضر در جلسه نیز تاکید کردند که به 2 معبر برای اجرای این پروژه نیازمند است که یک معبر به نام شهید تقی زاده که شهرک های اخترآباد، ولیعصر (عج) و یک معبر نیز شهرک سهرابیه را به انشعاب فاضلات متصل خواهد کرد.

در  پایان مقرر شد کارشناسان شرکت آبفا بررسی و تحقیقات خود را در خصوص مسیرهای جایگزین اعلام و نتیجه ظرف ده روز اعلام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز