خبرگزاری کار ایران

نماینده قزوین در مجلس:

قزوین از عقب ماندگی چند ده ساله برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۰۴۱

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: حوزه علوم پزشکی استان ما نسبت به سایر استان‌ها از عقب ماندگی چند ده ساله برخوردار است و ما در قزوین با فاصله کمی از پایتخت وضعیت خوبی نداریم؛ البته این موضوع به علوم پزشکی محدود نشده و سایر زمینه‌ها را نیز شامل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، لطف الله سیاهکلی در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی که ظهر امروز در سالن اجتمات دانشگاه برگزار شد، گفت: روحیه نقد پذیری و اخلاق پذیری از ویژگی‌های ارزشمند رئیس دانشگاه علوم پزشکی است که اگر مدیران یاد بگیرند خوب است، همچنین فردی پیگیر است که در شرایط سخت و روزهای بحران به خوبی فعالیت داشت.  

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس با اشاره به وضعیت غیر قابل رضایت بهداشت و درمان استان از نظر امکانات عنوان کرد: دلیل این امر مدیران علوم پزشکی نیستند؛ بلکه ما در مجموع در استان در تمام بخش‌ها عقب ماندگی داریم که یکی از آن‌ها علوم پزشکی است و دلیل آن وضعیت نامطلوب بودجه‌ای استان است.

وی بیان کرد: قزوین از نظر درآمد استان سیزدهم و از نظر هزینه استان بیست و نهم یا سی‌ام است و این نشانگر بیتوجهی طی سنوات گذشته است؛ امسال که بودجه‌ها تصویب شد بودجه ما با بودجه استان مجاور قابل قیاس نیست.

این مسئول افزود: با وجود تلاش‌های صورت گرفته در مجلس هنوز هم بودجه استان از وضعیت خوبی برخوردار نیست و درخواست ما از وزیر و معاونان او جبران این عقب ماندگی است.

وی عنوان کرد: لازم است از ظرفیت استان در زمینه‌های مختلف بهره رفته شود تا در حوزه بهداشت و درمان جهش داشته باشیم و حرکت به شکل لاک پشتی و خطی نباشد؛ چرا که عقب ماندگی زیادی داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز