خبرگزاری کار ایران

ایجاد ۵۴ شغل مستقیم به ازای واگذاری هر هکتار زمین صنعتی در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۰۲۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: تاکنون به ازای هر هکتار زمین صنعتی واگذار شده به سرمایه گذاران در شهرکها و نواحی صنعتی استان به طور متوسط برای ۵۴ نفر شغل ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علی بهرامی زاده افزود: مساحت کل زمین های در اختیار این شرکت در ۴۲شهرک و ناحیه صنعتی مصوب استان، هشت هزار و ۷۲۹ هکتار است. از کل زمین های در اختیار شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی، سه هزار و ۶۷۱ زمین صنعتی قابل واگذاری است که بخشی از آن واگذار و بخشی هنوز واگذار نشده است، عملیات آماده سازی برای پنج هزار و ۵۸ هکتار زمین باقیمانده نیز به مرور در حال انجام است. 

وی اظهار داشت: تاکنون چهار هزار و ۸۴۷ قرارداد صنعتی در اراضی قابل واگذاری در شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی منعقد شده که از این تعداد ۲ هزار و ۹۷۰ قرارداد در قالب واحد صنعتی به بهره برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: اراضی در اختیار واحدهای صنعتی بهره برداری شده در شهرکها و نواحی صنعتی استان ۲ هزار و ۵۵۰ هکتار است که با بهره برداری واحدهای مزبور برای ۷۸ هزار و ۲۰۰ نفر شغل مستقیم ایجاد شده است.

۵۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان وجود دارد که از این تعداد ۲۹ مورد شهرک صنعتی و ۲۱ مورد ناحیه صنعتی است، از مجموع این موارد، ۲۶ شهرک صنعتی و ۱۶ناحیه صنعتی فعال و واگذاری زمین در آن در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز